Neljas nädal - valgust ei paista

Läheb neljas nädal. Igasugune side Swedbank kahjukäsitlejaga on katkenud. Olen olnud selle hoonega Swedbank kodukindlustuse klient alates 2005 aastast ja seega maksnud järjepidevalt preemiaid umbes 20 aasta vältel.

Kahjukäsitleja Tanel ei vasta meilidele ja ka telefonil on alates eelmisest nädalast automaatvastus "Teenindaja ei ole hetkel saadaval, palun helistage hiljem tagasi"

Küsisin Cramost niiskusimuri vahearve. Saatsin arve kindlustusele paludes ülekannet varem telefonis kooskõlastatud kulu katteks. Vastust pole, ülekannet ka mitte. 

Ainus vastav kontakt on Swedbank kahjukäsitluse üldnumber 8882111, kus öeldakse ainult, et nemad ei tea midagi ja annavad info edasi. Helistasin esmaspäeva hommikul üldnumbrile ja palun adresseerida juhtide tasemele, kuna kiiresti on vaja kinnitust asenduspinna rentimise kohta ja Cramost renditud niiskuseimuri arve tasumiseks. Teenindaja lubab edasi anda, päeva peale miskit ei toimu. Küsin teenindajalt, et mis on Swedbank kindlustuse ametlik meilidele vastamise aeg ja saan vastuseks, et 5 tööpäeva!!!! Pean viite päeva kiireloomuliste juhtude puhul ebanormaalseks, kuid ka see tähtaeg on möödas.

Teisipäev, endiselt meilid vastamata ja kahjukäsitleja telefoninumbril automaatne teavitus. Helistan hommikul uuesti üldnumbrile, lubavad edasi anda. Helistan õhtul uuesti, lubavad ülemusele edasi anda. Vastust ei ole, põrand endiselt märg, külmad tulevad.

03.12.2024 - õnnetusest on möödunud täpselt 3 nädalat, jookseb neljas. Toimunud ei ole mitte midagi. Betoon on parketi all märg, kuna ei saa kuivada, sest parketi ja põranda vahel on niiskuskindel aluskate. Kindlustusandja ei ole kättesaadav.

Mõtlen järgmisi samme läbi, kas õigem oleks pöörduda finantsinspektsiooni poole või tarbijakaitse ametisse.

04.12.2024 Olen viimase kolme päeva jooksul helistanud kahjuabi üldnumbrile 4 korda. enamasti lubatakse edasi anda ja sinna see jääb. Muid võimalusi pole. Sageli on klienditeenindajal minust kohe kahju ja ta ütleb et ta mõistab mind kuid ainus mis ta teha saab on info edasi anda. Kui küsin miks kahjukäsitleja telefon ei tööta, siis saan vastuseks, et Swedbank kahjukäsitleja telefon ei olegi klientidele mõeldud.

Peale nädalat pommitamist kõikides kanalites laekus kell 16:50 minu kahjukäsitlejalt härra Tanelilt email.

Sain teada, et Swedbank kindlustuse  telefonid on rikkis ja loodetavasti saavad korda nädala jooksul!!!!! Seda siis aastal 2024 Eesti kindlustuse turuliidril. Tundub, nagu mingis muus ajastus elaks, mitte 2024 aastal ja nagu mingi garaazifirma, mitte Swedbank kindlustus. Samuti kirjutas härra T, et ta olevat kätte saadav meili teel :) Huvitav miks küll kõik saadetud meilid tähelepanuta on jäänud.

Veel sain teada, et kahjukäsitleja tegeleb minuga eelisjärjekorras ja protsessi kiirendada ei saa. Selline tempo on Swedbank kindlustuses tavapärane.

Aga sisu poole pealt sain teada, et Netiabisse viidud elektroonika osas on vastus tulnud, mida ma muidugi ise ka näha tahaks ja LKB on samuti neile ehitustööde pakkumise esitanud, mille sain meiliga kaasa. Tore, aga tahaks töödega pihta hakata.

Kõige suurem probleem hetkel on selles, et ma ei saa teha asenduspinna rendilepingut, kuna kahjukäsitleja ei ole aksepteerinud rendipinna pakkumist. Ta küll aksepteeris rendipinna, kuid esitas lisatingimuse varasema ülesütlemise kohta, mis tähendab, et tuleb hakata uut asenduspinda otsima.  

Terve päev möödus kahjukäsitlejale selgitamisele et päevapealt ülesütlemisega üürilepingud on reeglina kallimad, kui aastased.

Lõpuks sain üürileandjalt neli erineva üüriperioodi ja erineva hinnaga pakkumist ja palusin kahjukäsitlejal ühe nendest aksepteerida. See aitas kahjukäsitlejal üldse aru saada millet jutt käib.

1. minimaalne rendiperiood 1 aasta - 1900 EUR/kuu

See on see hind mida saab võrrelda teiste piirkonna pakkumistega.

Lisaks pakkus rendileandja järgnevad võimalused:

2. minimaalne rendiperiood 3 kuud - 2500 EUR/kuu

3. ühe kuulise etteteatamisega lõpetamine - 3200 EUR/kuu

4. päevapealt etteteatamisega lõpetamine - 120 EUR/päev


Lõpuks aksepteeris Swedbank kindlustus versiooni 2, ehk 3 kuulise fixed lepingu.


Oukord järgmine:

- Valgust elutoas pole, kuna nutikodu kontrollerid ei tööta

- Mõnes kohas on tnäha hallitust

- Niiskuselõhn
















Populaarsed postitused sellest blogist

Oranz, see on ohumärk - siseviimistluse saaga

Oranz, see on ohumärk - 9 kuud hiljem