Kolmas nädal - lihtsalt ootamine

Eelmisel nädalal saatsin omapoolse nimekirja kahjustada saanud esemetest ja ehitustööde kalkulatsiooni. Ootan sellele mingitki tagasisidet. Kolmapäeva õhtul õnnestub tabada kahjukäsitleja Tanel telefoni teel. Härra Tanel ei ole ühtegi minu meili lugenud. Palun siis koos avada meili kus on kahjustada saanud esemed. Saan teada, et pean hakkama küsima remondipakkumist pundunud Taani disainifirma Bo Concept kappidele. Aga siiski lubas kahjukäsitleja et kinnitab minu asenduspinna rendipakkumise ja selle, et ehitusfirma saab võtta põranda lahti. Palun seda teha kirjalikult. Minu selgitused, et enne põranda eemaldamist tuleb eemaldada köögimööbel ei näi kahjukäsitlejat segavat.

Varsti laekubki meil kus kindlustus kinnitab asenduspinna rendi nii kauaks kuni remont või max 3 kuud. Rendipakkumises on aga miinimum rendiaeg 3 kuud. Seega peaksin mina võtma kohustuse 3 kuuks, kusjuures kindlustus ei ole seda lubanud. Pakutud hind ei kehti kui soovin rentida varasema lepingu katkestuse võimalusega. Kirjutan samal õhtul kindlustusele, kuid vastust ei saa. ka neljap-reede mööduvad oodates, laup-pühapäev samuti. 

Hakkab tekkima frustratsioon, olen tasunud kindlustuspreemiaid umbes 20 aasta jooksul, kuid kindlustus lihtsalt kaob ära. Vaja on kiiresti sõlmida asenduspinna rendileping kuid kindlustus kirjutab ühepoolselt pakkumisele juurde lisatingimusi ja siis kaob nädalaks.

Õpikohad saatusekaaslastele:

- kui kindlustusandja ära kaob, ära oota adresseeri KOHE kõiki võimalikke numbreid kasutades nii kõrgele kui vähegi võimalik. Ära oota nädalat.

- Helista kahjuabisse iga päev ja nõua kahjukäsitleja ülemusega kontakti või tagasihelistamist. Minu puhul see aitas.

Populaarsed postitused sellest blogist

Neljas nädal - valgust ei paista

Oranz, see on ohumärk - siseviimistluse saaga

Oranz, see on ohumärk - 9 kuud hiljem