Viies nädal - uus kahjukäsitleja
Nädalavahtusel kolisime asenduspinnale, et oleks kus elada, kui põrand üles võetakse.
09.12 Asenduspinna rendisumma oli suur 2500 EUR/kuus, mis sai kohe rendileandjale ära makstud. Saatsin kindlustusele meili, kus palusin kahjukäsitlejal kooskõlastatud summa võimalikult kiiresti mulle hüvitada jõulud tulevad ja raha vaja. Swedbank kindlustuse telefonid ei tööta endiselt teist nädalat järjest.
10.12 tulevad firma Vara Ehitus mehed ja hakkavad lõpuks põdrandaid üles võtma, et saaks kuivama. Seni oleme kuivatanud seda parketti mis nüüd üles võetakse. Tegelikult oleks pidanud selle üles võtma esimesel õnnetusjärgsel päeva, Swedbankil võttis selle tegevuse aksepteerimine peaaegu kuu. Kummalisel kombel on mulle hiljem Swedbank kindlustus selgitanud, et sellise töö oleks võinud kasvõi ise teha/tellida ilma kooskõlastuseta, kuna see on hädavajalik kahjusid piirav tegevus ja nad oleksid selle igal juhul kinni maksnud. Kahjuks kahjukäsitleja Tanel keelas selle juba esimesel nädalal. Köögimööbli alt on põrand üles võtmata ja seal endiselt ei kuiva kuna pole aksepti köögimööbli eemaldamisele.
11.12 tuli ootamatult email uuelt kahjukäsitlejalt kus lubati korvata magamistoa riidekapp ja robottolmuimeja. Proovisin uuesti helistada kahjukäsitleja Tanelile ja täiesti ootamatult töötas tema telefon ja sain ta kätte. Tema sõnum oli, et kõik on antud üle uuele kahjukäsitlejale ja tema enam miskit ei otsusta. See oli tegelikult tõeline rõõmusõnum - mul on kahjukäsitleja kes miskit liigutab ja on juba lubanud mõned asjad välja maksta. Helistasin uuele kahjukäsitlejale Janekile. Pekki, Swedbank telefon jälle ei tööta, automaatvastus, nii nagu kahe nädala jooksul minu esimesel kahjukäsitlejal.
Ootamatult helistab mulle kahjukäsitlejate ülemus Kelly. Jutt on viisakas ja selgitame põhimõtteid aga vähem räägime minu juhtumist. Ütles, et helistab, kuna ma olen palunud. Jah tõesti umbes 10 päeva tagasi alustasin sellekohase palumisega üldnumbril, et kahjukäsitleja Tanel on kadunud ja palun adresseerida ülemuse kaudu. Ja ennäe 10 päeva pärast ülemus juba helistabki. Igal juhul tõi see kõne uue lootuse.
12.12 Swedbank kindlustuse telefonid ei tööta endiselt teist nädalat järjest, kahjukäsitluse üldnumber on ainus kuhu saab helistada. Peale mitmekordseid palveid meili teel helistab minu uus kahjukäsitleja Janek tagasi. Huvitav on see, et ta oma numbri alt mulle saab helistada, aga mina talle ei saa. Et telefon siiski töötab, aga ainult ühtepidi. Kordan - tegemist on Eesti suurima panga nime kandva Eesti suurima kindlustusfirmaga ja aasta on 2024 ja mitte 1974, telefon ei tööta.
Käisime uue kahjukäsitlejaga läbi kõik punktid mida ma olin kuu aja jooksul adresseerinud. Mõne punkti üle vaidlesime natuke. Kõige kurvem oli asja juures see, et eelmise kahjukäsitlejaga räägitu tuli uuesti üle rääkida ja seisukohad olid kardinaalselt erinevad. Kui eelmise kahjukäsitleja kinnitas 06.12 et rohkem dokumente pole vaja ja otsus tuleb 10 päeva pärast, siis nüüd uuel kahjukäsitlejal vaja veel nii ehituse pakkumisi, kui ka pakkumisi kahjustunud asjadele.
13.12
Saabus email kus Swedbank kindlustus nõuab veekahju menetlemiseks korstnapühkija akti !!!